Elérhetőségeink

ALPHANET Informatikai Zrt.

H-1039 Budapest, Pünkösdfürdő utca 52.

+36 1 242 1830

+36 20 400 1200

Cégjegyzékszám: 01-10-045858

Statisztikai jel: 14153833-4651-114-01

Adószám: 14153833-2-41

Közösségi adószám: HU14153833

Referenciáink

Az elmúlt évek sikeres informatikai üzemeltetési, tanácsadási és szolgáltatási munkái alapján a szakmai elismerést számos értékes üzleti kapcsolat igazolja.

Az ALPHANET a technológiai üzletágainak szoros együttműködése révén könnyedén talál megoldást a stratégiai és infrastruktúra tervezéstől kezdve, az egyedi technológiákon alapuló megoldások szállításán és a folyamatszervezési feladatokon keresztül, az üzleti szolgáltatásmenedzsment megvalósításáig, a legváltozatosabb IKT üzemeltetési igényekre.

Kiemelt ügyfeleink

Ipar és szolgáltatók

  • Accor-Pannonia Hotels Zrt.
  • Artisjus Magyar Szerzői Jogvédő Iroda Egyesület
  • AUDI HUNGARIA Zrt.
  • Boiron Hungária Kft.
  • CHINOIN Zrt. – Sanofi-Aventis Zrt.
  • ComLine GmbH
  • Corinthia Hotel Budapest
  • Dreher Sörgyárak Zrt.
  • DS Smith Packaging Hungary Kft.
  • Eagle Ottawa Hungary Kft.
  • Egis Gyógyszergyár Zrt.
  • Fővárosi Vízművek Zrt.
  • IHI Magyarország Zrt.
  • International Business School
  • KEROX Ipari és Kereskedelmi Kft.
  • Kraft FM Kft.
  • Libri Könyvkereskedelmi Kft.
  • Magyar Posta Zrt.
  • NI Hungary Kft.
  • Osiatis Austria
  • Paksi Atomerőmű Zrt.
  • Pepsi Americas
  • Pfizer Gyógyszerkereskedelmi Kft.
  • Prysmian Mkm Kft.
  • Randstad Hungary Kft.
  • Robert Bosch Kft.
  • Samsung
  • Szabo Kelemen & Partners Attorneys

Közigazgatás

  • Állami és Népegészségügyi Tisztiorvosi Szolgálat
  • Állami Számvevőszék
  • ELTE
  • NBÜ
  • Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat
  • Honvédelmi Minisztérium
  • Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
  • Magyar Nemzeti Bank
  • MÁV Szolgáltató Központ Zrt.
  • Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap
  • Nemzeti Adó és Vámhivatal
  • Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
  • Nemzeti Szakértői és Kutató Központ
  • Országos Rendőr-főkapitányság
  • Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala
  • Uzsoki Utcai Kórház

Távközlés

  • Magyar Telekom Nyrt.
  • T-Systems Magyarország Zrt.
  • Vodafone Magyarország Zrt.

Bankok, pénzintézetek

  • AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.
  • Állami Számvevőszék
  • Budapesti Értéktőzsde Zrt.
  • CIB Bank
  • Citibank
  • Euronet WorldWide
  • FHB bank
  • Generali Biztosító Zrt.
  • ING bank
  • KELER Központi Értéktár Zrt.
  • K&H Bank
  • Magyar Fejlesztési Bank
  • Magyar Nemzeti Bank
  • MKB Bank
  • Raiffeisen Bank
  • Unicredit Bank

Kiemelt Fejlesztési projektjeink

AN Core IdM – Egyedi jogosultság és azonosság kezelési rendszer

AN Core IdM – Egyedi jogosultság- és azonosságkezelési rendszer

Az AN Core IdM saját, egyedi szoftverfejlesztéssel készült termék, amely az IT biztonsági előírások, valamint a hazai és a nemzetközi ajánlásokra épülve, a törvényi megfelelőségek alapján működik. A biztonsági szervezetek IT irányítási célja, hogy a felhasználói jogosultságok pontos kezelése automatizált módon történjen. A legtöbb közép- és nagyvállalati informatikai szervezet már felismerte, hogy szüksége van átlátható és nyomon követhető felhasználói adminisztrációra a hatékonyabb és következetesebb üzemeltetés biztosításához.

Bővebben

Az IdM megoldásra kiemelten a hazai és nemzetközi pénzintézeti – banki és nagyvállalati környezet nyitott, különösen azok a vállalatok, ahol a felhasználók számossága magasabb (>500 fő), illetve a komplex informatikai működés felügyelete és ellenőrzése előírás.

A banki környezet üzemeltetési tapasztalatain alapuló termék egyedi fejlesztésű, gyors és automatizált felügyeletet biztosít. Teljeskörűen az ügyfél igényeihez igazítva, moduláris felépítésének köszönhetően gazdaságos felhasználást biztosítva. A rendszer bevezetése során a fejlesztési hátteret a felhasználói elvárásokhoz igazodó technológiai tudásbázis adja, melyhez minőségi garancia az ALPHANET évtizedes IdM üzemeltetési tapasztalata.
Egy teljeskörű IdM megoldáshoz minden rendszer elérésére és bevonására szükség lehet, úgy, hogy az adatelérés a rendszerek között zökkenőmentes legyen. A projekt célja volt egy “IdM standardra” épülő megoldás nagyvállalati jogosultsági rendszerbe illeszthetősége oly módon, hogy az egyedi – ún. nem dobozos – alkalmazásokhoz is megfelelő integrációs modul kerüljön kifejlesztésre.

Kiemelt referencia:

MKB Bank – AN Core IdM megoldás bevezetése

AN BI SelfService - Üzleti intelligencia

AN BI SelfService – Üzleti intelligencia – önkiszolgáló BI megoldások egyedi igényekhez igazítva

Vállalati struktúránként eltérő gazdasági környezetben számos strukturálatlan adatforrásból kell kialakítani a legideálisabb elemzési, megjelenítési felületet. Egy ilyen tudás alapú rendszer üzemeltetéséhez a szakmai háttér fejlesztése is elengedhetetlen feltétel. Az AN BI SelfService önkiszolgálási fejlesztési projekt célul tűzte ki, egy speciális intelligens irodai alkalmazás csomag kialakítását, amely képes akár a számlázási, logisztikai, gyártási, ügyfélkezelési és egyéb forrásokra épülve vezetői döntést támogatni.

Bővebben

Az önkiszolgáló üzleti intelligencia a legjobb vezetői döntések meghozatalát gyorsan és gazdaságilag is jól ellenőrizhető módon támogatja, ahol a naprakész nyilvántartások, a pénzügyi, gazdasági és vezetési, irányítási riportok a megalapozottabb menedzsment működést támogatják.

A megoldás az egyedi üzleti intelligencia feldolgozása során, vezetői felületen eltérő informatikai forrásból és architektúrákból származó adatok feldolgozását segíti elő, konszolidálja és teszi értelmezhető keretek közé.
Tapasztalatok alapján egy ilyen vezetői döntést támogató BI rendszer napjainkban minden hazai 50 fő feletti kis- és közepes vállalkozás számára igény, különösen a szolgáltatással, kereskedelemmel, forgalmazással és logisztikai tevékenységgel működő vállalkozások esetében.

Az egységes vállalati adatszerkezet kialakításával, a rendezett ügyféltörzs kidolgozásával és a pontos működési folyamatok definiálásával a jelentésstruktúra már könnyen kialakítható. A prediktív és historikus analízis funkció pedig a korszerű döntés támogatási rendszer és a hatékony vállalati irányítás legfontosabb alapját képezi.

A BI rendszer alkalmazásához és továbbfejlesztéshez, és az új felhasználói elvárásokhoz szükséges technológiai tudásbázist és feljesztési ismereteket az ALPHANET elemző és tanácsadói tapasztalata biztosítja.

Kiemelt referenciák:

ALPHANET – Vállalat irányítási portál

Berlin Chemie – Gyógyszerészeti iparág

BOSCH – Gyártás és automatizálás

AN HELPDESK - Intelligens ügyfélszolgálati és IT vagyon gazdálkodási rendszer

AN HELPDESK – Intelligens ügyfélszolgálati és IT vagyon gazdálkodási rendszer az egyedi igényekhez igazítva

Számos sikeres projekt tapasztalatunk biztosítja, hogy a legjobb informatikai üzemeltetési tapasztalatokat, illetve tudásbázist (ITIL, azaz IT Infrastructure Library) valósíthassuk meg a megrendelők igényei alapján. Kiemelt fókusz terület az egyedi igényre is fejleszthető ügyfélszolgálati rendszer és kapcsolódó teljes körű hardver – szoftver audit, hogy az IT irányítás hiteles és hatékony eszközt alkalmazhasson az IT szolgáltatások teljesítéséhez.

Bővebben

Gyakran a heterogén informatikai környezetben alkalmazott szoftver és hardver komponensek fejlesztéséhez nem áll rendelkezésre hiteles eszköz és pénzügyi nyilvántartás, audit. Az IT irányításához gyors és pontos döntéstámogató eszközre van szükség, ahol a felhasználói magatartások változása is nyomon követhető, így a működési környezet folyamatosan optimalizálható.

Az eszköz auditok során a heterogén informatikai környezetben alkalmazott hardver és szoftver eszközök felderítése pontos szakértelmet igényel, melynek kifejlesztéséhez rendszerspecifikus illesztés szükséges.

Minden olyan 100 fő feletti informatikai környezet számára szükségszerű egy ilyen megoldás bevezetése, ahol a hazai és nemzetközi IT irányítási ajánlásoknak való megfelelés, naprakész üzemeltetési leltár és pontos nyomon követés az elvárt.
Az ITSM rendszer hatékonyságának alapját az integrált ügyfélszolgálati folyamatszervezés és az eszköz felderítési rendszer hatékonysága garantálja, így minden IT irányítási és szervezési munka ellenőrzése, kimutatása ad-hoc riportolható.
A rendszer testreszabásához, egyedi továbbfejlesztéséhez szükséges technológiai tudásbázist és rendszerkörnyezeti ismereteket az ALPHANET több éves IT szolgáltatás menedzsment rendszer bevezetési és üzemeltetési tapasztalata biztosítja.

A legjobb informatikai irányítási gyakorlat alkalmazhatósága és a támogató új IT folyamatok, a döntéshozó rendszer kifejlesztése vállalati kultúránként eltérő lehet, ez az ilyen ITSM projektek számára a legjobb motivációs erő.

Kiemelt referenciák:

ALPHANET – Komplex ITIL alapú Helpdesk rendszer

KEKKH – IT Helpdesk, eszközgazdálkodási rendszer

oktatás

AN E-learning

A távoktatási és vizsgáztatási keretrendszer célja és feladata a nagy tömegben, több telephelyen és időbeni korlátozásoktól függetlenül lebonyolítható, az egyedi felhasználói igényeknek megfelelő online oktatási szolgáltatás biztosítása. Ennek segítségével a felhasználók rugalmasan férhetnek hozzá a rendelkezésre álló tudásbázishoz, a szükséges képzéseket tervezhetően vehetik igénybe, az oktatások és képzések eredményességéről pedig a széleskörűen testre szabható tudásellenőrzési lehetőségek révén kaphatnak visszajelzést.

Bővebben

A földrajzilag elosztottan működő, több telephellyel rendelkező nagyvállalati ügyfelek esetében a felhasználók folyamatos képzése, oktatása és minősítése komoly kihívások elé állítja a szervezetet, és jelentős költségeket eredményez. Az online és mobil eszközökről is elérhető képzésekkel szemben a tantermi, helyszíni oktatás megszervezése és minőségi reprodukálása lényegesen több erőforrást igényel és ennek megfelelően számottevő többletköltséget jelent, különösen akkor, ha a tudásbázis és oktatási anyag összeállításához a szokásosnál rövidebb idő áll rendelkezésre.

A piaci tapasztalatok alapján nagyvállalati, elosztott telephelystruktúrával rendelkező, illetve 250 főnél többet foglalkoztató vállalatok esetén egy online oktatás rendszer igénybevétele a legcélszerűbb megoldás. Az e-learning alkalmazásának termelő-, gyártó-, szolgáltató-, ipari- és közművállalatok esetében is számos előnye van. Az AN E-learning megoldás kialakításakor fontos szempont volt, hogy bármilyen vállalati infrastruktúrába könnyedén beilleszthető legyen. Elsődlegesen feladata a távoktatás és vizsgáztatás zökkenőmentes lebonyolítása, de lehetőséget biztosít a vállalaton belül összegyűlt tudásbázis adatainak rendszerezett és könnyedén kereshető formában történő áttekintésére akár szervezetek szerinti bontásban is. A keretrendszer ezen kívül alkalmas arra is, hogy egyedi vagy szervezetspecifikus igények esetén kommunikációs felületet biztosítson más rendszerekhez, lehetővé téve például a könyvtári rendszerek hozzákapcsolását egyes tananyagokhoz, vagy a cafeteria-igénylésekhez hasonló egyidejű, nagyszámú felhasználót érintő feladatok ütemezett és zökkenőmentes lebonyolítását.

Az AN E-learning megoldás segítségével a felhasználók a lehető legrövidebb időn belül szerezhetik meg a jogszabályi követelményeknek megfelelő tűz- és munkavédelmi ismereteket, ellenőrizhetően és visszakereshetően adhatnak számot megszerzett tudásukról, naprakészen követhetik a jogszabályi változásokat vagy tehetnek szert az esetleges IT biztonsági fenyegetések elhárításához szükséges ismeretekre, illetve gyakorlati példákon keresztül ismerkedhetnek meg az új szoftverek használatával.

A fejlesztési projekt segítségével a nagyvállalati szervezetek az adott IT infrastruktúra speciális környezetébe illeszthető online integrációs felülethez jutnak, amely olyan intuitív felhasználói platformot biztosít, mellyel a vállalati tudásbázis hatékonyabban megismerhető, és az egyes munkakörök betöltéséhez szükséges képességek és készségek teljes körű elsajátítása sokkal egyszerűbbé válik.

Az egyedi felhasználói igények ismeretében kialakítható egy teljes körű távoktatási megoldás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára az elsajátítandó információk biztonságos elérését, és lehetőséget biztosít a képzések sikerességének ellenőrzésére, valamint az eredmények statisztikai feldolgozására. A komplex távoktatási rendszerek kialakításához biztosítjuk a piacvezető keretrendszerekkel, valamint a tananyagfejlesztéssel kapcsolatos szakmai tudásbázist, és a rendszer meglévő vállalati infrastruktúrához történő illesztését az egyedi igényeknek megfelelően.

Szakmai partnereink

Alloy Software

Alloy Software Reseller
Implementation and support provider

Balabit

Silver Partner

BMC

Distributor and Reseller partner

Cisco

Small and Midsize Business Specialization

DELL PartnerDirect

Registered Partner

Econocom osiatis

Technology Delivery Partner

EMC

Silver SecurWorld Partner
Velocity Partner

Flex pos

Technology Partner

Fujitsu

Reseller Partner

HP

HP Gold Partner, Computing

HP Services Computing Specialist

HP Service Delivery Partner

Hewlwtt Peckard Enterprise

HPE EG Silver Data Center Specialist

HPE EG Silver Services Specialist

IBM

Advanced Business Partner
Authorized Reseller Partner
Warranty Service Provider

Lenovo logo

Lenovo Warranty Service Provider

MicroFocus

Distributor and Reseller Partner

Microsoft

Microsoft Gold Partner  – Datacenter

Microsoft Silver Partner – Application Development

Microsoft Silver Partner – Small and Midmarket Cloud Solitions

Microsoft  Academic Education Partner

Microsoft Cloud Solution Provider

NetApp

Onsite Warranty Provider
TPM (Osiatis: Econocom)

VMware

VMware Solution Provider
Enterprise Partner

Karrier lehetőségek

Az ALPHANET folyamatosan bővülő szakmai és kereskedelmi portfóliója számos értékes karrierlehetőséget biztosít az érdeklődőknek.

Amennyiben a lent közzétett állások felkeltették az érdeklődését, kérjük, a e-mail címen keresztül küldje el jelentkezését a tárgyban feltüntetve a betölteni kívánt pozíció megnevezését! Kérjük, jelentkezéséhez csatolja magyar és angol nyelvű szakmai önéletrajzát és motivációs levelét.

Az ALPHANET gyakornoki programja a végzős hallgatóknak is munkalehetőséget biztosít, hogy a tervezett diplomamunka szakmai tartalma mindig a legkorszerűbb informatikai és kommunikációs irányzatok, gyártói megoldások felhasználásával készülhessen el.

Aktuális nyitott állásajánlataink