Az ALPHANET lenti online hibabejelentő felületén keresztül tudja a tőlünk vásárolt termékekkel kapcsolatos problémáit bejelenteni.

Szerződött ügyfeleinknek az ALPHANET internetes Service Desk rendszerén keresztül nyújtunk segítséget.

A lenti űrlapon található kifejezések magyarázata

Berendezés kategória

  • üzletileg kritikus

Minden olyan eszköz, amely a cég által használt, üzletileg kritikus rendszerek működését biztosítja a felhasználóknak.

  • nem kritikus

Minden olyan eszköz, amely nem szükséges a cég elsődleges üzleti tevékenységéhez, illetve nem befolyásolja a felhasználók többségének munkavégzését.

Probléma kategória

  • súlyos

Az alkalmazások vagy a rendszer használhatatlan, elérhetetlen, illetve a probléma jelentősen befolyásolja a rendszer működését.

  • csekélyebb

A probléma az alkalmazások vagy a rendszer működését nem befolyásolja, a főbb funkciók működnek.

Amennyiben kérdése van, kérjük, hívja munkatársunkat a megadott elérhetőségen!

Kérjük, hogy töltse ki az alábbi űrlapot, hogy a lehető legpontosabban megismerhessük a felmerült problémát.

* Megismertem és elfogadom az ALPHANET Adatkezelési Tájékoztatóját.